Wednesday, March 7, 2007

Spring, summer, fall, winter and again spring



Ultima mea revelatie: regizorul corean Kim Ki-Duk. Uite domne ca au si ei oamenii lor! Dupa ce-am vazut "Spring, summer, fall, winter and again spring", nimic nu mai e la fel. Aceeasi senzatie pe care am avut-o si dupa "Hable con ella" al lui Almodovar. Moment in care am lasat-o mai moale cu porcariile holywoodiene pe banda rulanta. Kim se pare ca e destul de apreciat in cercurile elitiste, a obtinut si cateva premii frumusele pe la festivaluri internationale, ceea ce nu il face insa un regizor cunoscut. A studiat la Paris, de unde probabil si inclinatia spre poezie.

Ultimul film al lui Kim Ki-Duk, pe care nu l-am vazut inca, este Time. Am vazut insa trailerul si am ramas masca. E clar: omul e genial!

No comments: