Monday, March 12, 2007

Arata-mi tatele si castigi!

Motto: Unii au murit pentru Libertatea. Altii traiesc privind-o.

Ca sa nu mai zica lumea ca faci banii cu curul, acum, Libertatea iti da sansa sa ii faci cu tatele. Ei bine, da, este vorba despre noul concurs pentru dame: "Ia-te-n piept cu Nicoleta". In traducere, arata-ne tatele si daca ajungem la concluzia ca le ai mai frumoase ca ea, castigi o excursie de 2 persoane in Egipt. Asa ca, fetelor, puneti mana pe aparat si trageti-v-o-n poza! Celor cu care natura a fost mai putin darnica le sugerez sa-si faca repede un implant sau sa se frece cu frunza de urzica, inainte de data limita a concursului. E si pacat sa pierzi asa ocazie.

Iata cateva idei de viitoare concursuri pe care le ofer gratuit si absolut dezinteresat domnilor de la departamentul Jocuri & Concursuri, din cadrul redactiei Libertatea:

1. Concursul "Muntele tau Venus este mai inalt ca al Laurei?"
2. Concursul " Te doare-n pula de Terente?"

5 comments:

Luci said...

Libertatea si averea se intrec care arata mai des tatele lui nicoleta.
Sincer, cred ca ne-am saturat cu totii de tatele ei . Nici daca am fi fututo in fiecare zi nu le-as vedea la fel de des ca in libertatea.
Acum am aflat ca vrea sa pozeze din nou goala ? nu inteleg scopul ? i-a crescut ceva nou ? are ceva ce nu am vazut pana acum ?
Oricum eu zic ca dupa ce a aparut de stadionul dinamo in tatele goale , urmatorul concurs se va numi : "Termina peluza! Ia-o in gura! ".
asa e atunci cant tatele sunt mai cunoscute decat fata.

Anonymous said...

Continui sa ma oftic - in mod constant si crescand - ca nu m-am gandit prima la asta.
Pe mine m-o inzestrat mama natura cu diverse, motiv pentru care pot spera la o cariera lunga si plina de realizari intelectuale in domeniu. Thanks, God! I was feeling so useless..

textier said...

3. arata fundul presei facute cu curu (hei dina, te astept pe demolatoru.blogspot.com )

Anonymous said...

Adevarat! Eu am vazut rubrica in timp ce eram la metrou. Am scapat ziarul din mana!

dina said...

hihihi. eu ma amuz ca acum sunt in fiecare zi, pe prima pagina diverse fete goale. suntem o tara de tatosi, ce pot sa zic.