Friday, March 2, 2007

Cine-a pus Unirea-n drum?

Nu stiu cum se face ca de fiecare data cand schimb metroul la Unirea dau peste aceleasi personaje. Sa o luam in ordine:

- SENZATIONAL! Dupa 3 luni de absenta tarabagioaica lui Dan Diaconescu revine in forta. Ma intreb daca nu cumva e lichidare de stoc la ziarele din noiembrie sau decembrie. Sau, na, sa-l intelegem, poate ca domnul jurnalist a fost prea prins cu gasirea amantei lui Petre Roman, impacarea lui Prigoana cu Bahmuteanu si n-a mai avut timp de editoariale. Bine ati revenit, domnule Dan Diaconescu!
- Cersetorul cu parul cret de pe treptele din pasajul Unirea. Il veti identifica dupa pancarta pe care o tine in maini, pe care scrie : " Mi-e foame". Nu stiu cum se face ca la orice ora as trece pe acolo, e prezent. O data l-am vazut band o cafea in cosmelia de facut poze la minut, tot din pasaj. Omul statea detasat, picior peste picior, sorbind elegant din cafea. Primul lucru care mi-a venit in minte a fost ca poate omul lucreaza la cosmelie, si daca tot e in zona, mai scoate si el un ban cinstit, facand pe cersetorul.
- "Voluntarii" de la Fundatia Salvati Copiii. Lucreaza in gasca si niciodata nu veti intalni aceeasi persoana de doua ori. Impart pliante cu "Scoala de breakdance romaneasca", "pentru care nu cer bani, dar puteti sa lasati cat vreti dumneavoastra, daca doriti sa ajutati copiii dezavantajati din Romania". Nu am inteles care-i legatura intre Scoala de breakdance si Fundatie, i-am si luat la intrebari pe 2 dintre ei, evident, isi uitasera legitimatiile acasa. Acest grup bine organizat se caracterizeaza prin: cearcane adanci inradacinate de la nuante de mov-rosiat pana la negru, pupile dilatate, haine stil hip-hop, limbarnita, tupeu.

3 comments:

Biddibop said...

Imi amintesc ca acum doi ani era de pomenit si vanzatorul de ziare de la universitate. Ala care striga intr-un mod indescifrabil si indescriptibil numele ziarelor. Oricum strigatul lui se asemana cu cel al unui animal in agonie sau cu cel al "Fiare vechi... fiare noi"...

Karmina said...

Ah, cum l-ai uitat pe tipul ala cu megafon care tine predicile despre sfarsitul lumii si mantuirea prin pocainta? Ala e acolo mereu, fie iarna, fie vara. O data am trecut prin fata pe la Mc si nu l-am auzit. O data! Nu inteleg de ce e lasat sa zburde liber cand locul lui ar fi acasa, in papuci, predicand in urechile impuiate ale nevesti-sii sau ale doctorilor la Spitalul 9...

dina said...

Sincer, pe asta nu l-am vazut niciodata. Si-mi pare rau. Foarte rau. Asta e dus de-a binelea. Ma intreb cu ce traieste daca zici ca chelalaie toata ziua acolo.