Thursday, November 30, 2006

Street copywriting - Frecatei

Ever wondered who are the inlighted people giving street names? How they find them? What creative process they must go through in order to come up with them? I did. Professional defect. Probably things are just like in advertising.

Studiu de caz:

De exemplu, pentru strada "Frecatei", eu ma gandesc ca locatarii s-au intalnita la o mica sezatoare unde au listat valorile reprezentative, definitorii ale strazii. Persoanele de sex feminin, au urlat, cat le-au tinut plamanii, cum v-ati putea imagina, : " diiiiiiiiiiick". Cei de sex masculin, pentru a nu se lasa dominati de actiunea emancipatoare a femeilor, au strigat la randul lor" puuuuuuuussy". Altii, preferand sa lase deoparte sexismele si discriminarile de orice fel, au inganat simplu" screw". Elementul surpriza a venit la sfarsitul sezatorii, cand toti isi frecau tamplele incinse in urma concentrarii (Unii, lasandu-se luati de val, incepusera sa-si mai frece si altceva, dar asta e o alta povetse). Acestia din urma, fiind mai open minded, au dat dovada de un insemnat know-how, ei pronuntandu-se pentru proceduri ca "blow job" sau "rim job " .
In urma colectarii minutioase a acestor valori, oamenii au trimis un brief unui street copywriter de la primarie. Iata cum si-l imagineaza Leny, neuronul meu:


Target: sexually mature adults

Obiective marketing: increase market share with about 30%

Obiective de comunicare: awarness - acceptance - preference - selection - ACTION

Benefit: freedom of body & soul

Positioning: Naughty

Keymessage: Love


Am aici o scurta lista cu nume de strazi ciudate. Toate din Bucuresti. Va scriu doar cateva, intrucat Leny e plin de imaginatie....ma-ntelegeti...

Chindiei, Lucifer, Odihnei, Entuziasmului, Inspiratiei, Ajustorului, Somnului, Basca Mare, Basca Mica, Silfidelor, Sirenelor, Balsamului, Eucaliptului etc....

No comments: