Monday, November 27, 2006

Mighty Guru of the Techno Accesoires



In bataia razelor de neon, a adierii puturoase a gurii de metrou, isi poarta mandru trupul, dar si mai mandru servieta. Un costum verde-broasca ii invaluie trupul pricajit intr-o aura de greiere bosumflat. Contempativ, ma privilegiaza cu o privire. Scurt, sa nu-nteleg gresit. La naiba, simt ca-mi tremura picioarele! Iau o gura de apa si-mi revin. Schimba servieta de pe o mana pe alta, ( in caz ca n-am inteles, este om de afaceri!! damn!! cateodata sunt atat de insensibila!) Se intoarce cu cealalta parte ( sa-mi intre bine in minte: om de afaceri!!!) unde - fuckin' shit! - are atasat de fata un bluetooth!!! (vezi Robocop) Nu ca ar vorbi vreodata, ca l-ar cauta cineva la prima ora a diminetii, ca ar sta oamenii pe linia de asteptare, ca ar ardee....But it is just...damn cool!!!
Juma' de ora mai tarziu, alta statie, omu nostru neschimbat. Bluetooth atasat. You know...just in case..What if somebody realy, but I mean really, disperately, urgently, wanted to talk to him?
Hmmmm...sunt cateva lucruri care-mi scapa.

Propun:

1. Femeile sa umble cu dildo-ul infiletat, cause...you know, just in case. You never know when you're in the mod for love.
2. Barbatii, deasemea cu papusa gonflabila atasata.

I bend myself towards thee, oh Mighty Guru of the Techno Accesoires.

2 comments:

Anonymous said...

Draga mea, propun sa te imbraci in costum de RobocapLady si sa il inviti pe respectivul la o canistra de ulei sau ceva. De X-Craciun ii cumperi un acumulator nou-nout iar de ziua ta mergeti in vacanta la atelierul de reparatii. Sa ma anunti cand va apucati de facut copii de dvd-uri impreuna.

Anonymous said...

d-ra diana a castigat un one-way-ticket spre mocofan land. veniti la sediul nostru central (camin panduri, camera 16) pentru a va ridica biletul. taxa de intrare, bereeeeeee. contact: martha-inima-de-aur botezatu