Friday, November 24, 2006

Fiscalizarea Prostitutiei

X-ulica (reliable source) : "Vreau sa-mi fac lucrarea de dizeratatie despre fiscalizarea prostitutiei." La care eu, dupa ce ma adun de pe jos: "Ok, voi scrie un blog despre asta."( Subiectu e destul de interesant, oamenii fac presiuni- doar esti copy, nu? tre sa ai idei!!! - viata mea e muuult prea plictisitoare) Carevasazica asa deci. Si eu, care tocmai ce savuram saptama trecuta belledejour
fara sa-mi pun problema legalizarii, fiscalizarii, lucruri mult prea intortocheate pentru creierasii mei si asa ametiti. La cat ma duce neuronul (hang in there, please!!!) iata ce concluzii am tras:
1. Fiscalizare: deci impozite, deci un buget mai mare , deci mai multe fonduri pentru casele de copii unde prostituatele si-au abandonat accidente de munca. Deci, mai multe acte sexuale, mai multi copii. Therefore prostituate fericite.
2. Fiscalizare: deci tot de pib ne doare: deci alocatii, burse, pensii, ajutoare sociale, salarii bugetare mai mari. Deci, mai multe acte sexuale. Therefore prostituate fericite.
3. Fiscalizare: deci clientii vor primi chitanta, deci isi vor putea deconta si recupera astfel banii investiti. Deci, mai multi bani pentru si multe acte sexuale. Therefore prostituate fericite.

Iata in continuare la ce m-am gandit, dupa indelungi meditatii: daca noi toti am apela la serviciile cate unei prostituate, sa zicem o data pe luna, prostituatele ar avea un venit mai mare, deci ar da mai multi bani la stat, bani care ni s-ar intoarce printr-un proces pe care inca nu mi l-am explicat.
Deci prostitutia will prevail.

P.S: Urasc cuvantul "deci".

1 comment:

Luci said...

tu stii ca ai dreptate, nefiscalizarea prostitutiei e cauza saraciei din romania , a coruptiei generalizate, a mizeriei si a snobismului cras.
Propun spre aprobare :
1. Odata cu fiscalizarea prostituiei pe bonus fiscal sa fie specificat : tipul operatiunii, durata, pozitii folosite.
2. Plata se va face la casa de marcat , unde clientul poate achita cu bani, card sau bonuri de masa.
3. Perversii vor fi taxati dublu pentru a evita cresterea numarului acestora.
4. Elevii si studenti pot beneficia de 50% reducere la sexul oral.
5. Pentru a evita discriminarea se vor infiinta raioane pentru femei, lesbiene , homosexuali.

-------------------------
:) si nu glumesc ! oare ?