Tuesday, February 6, 2007

Iubesc, deci exist.

Iubesc:
- Coloana sonora de la "In the mood for love" - Shigeru Umebayashi
- Lolita ( pe care l-am vazut de 10 ori si pe care probabil o sa-l mai vad de tot atatea ori)
- Vladimir Nabokov
- Garcia Marquez
- Magicianul ( John Fowles)
- Spotul VW Phaeton "What hands can do".
- Spotul VW Passat "In all senses" ( daca il are cineva, i-as fi recunoscatoare vesnic)
- Noitulove
- Campania Bud Light "Real men of genius"
- Wulffmorgenthaler
- Terry Gilliam
- Jude Law
- Guillaume Canet
- Jeux d'enfants
- Simona Tache
- elefantul meu descompus, cu care dorm de la 6 ani.
- sa merg cu metroul
- Anglia
- Seinfeld
- South Park
- porumbul, mamaliga si toate produsele facute din porumb
- ciupercile
- visele mele
- creionul dermatograf ( cea mai mare inventie a omenirii)
- anticearcanul
- Beck's
- grapefriut-ul si piersicile
- mirosul de chibrit
- sa-mi rod unghiile
- oamenii cu simtul umorului
- sa rad ( desi, n-am mai facut-o de multa vreme :(((( )
- anii 20
- pantofii cu talpa joasa
- dopurile pentru urechi
- sprancenele mele
- sa desenez fetele oamenilor cu degetul in aer
- nasurile expresive
- sa creez personaje inainte de culcare (ramane intre noi)
- sa scriu
- toate persoanele care m-au facut vreodata sa rad
- Dumnezeul meu

No comments: