Sunday, January 7, 2007

Cum am devenit homosexual

Sambata seara. Iubita de Luciana reuseste, in cele din urma, sa ma scoata in oras . ( Somebody should give her an award). Ma echipez rapid si sar in strada. Dupa ce pun punct unei polemici cu 2 cocalari ce tocmai se luasera de fundul meu, ma urc intr-un taxi. Dacia Nova, model vechi. Iata cum arata raspunsul tuturor cautarilor mele. If only I had known that earlier....Nu apuc sa urc bine, ca soferul ma ia, precipitat, in primire:
- Singurica, singurica?
Ma uit in stanga, in dreapta. Nimeni.
- Aaa..Da.
Se intoarce spre mine, peste masura de interesat. Acum vad o mustata rara, inmuiata de un ceai de coacaze pe care il agita, frenetic,intr-o mana.
- Mergeti sa va distrati?
- Da. Mai ies si eu la aer, ingan, sa nu par speriata de bombe.
- Pai si asa singurica?
- Ei, nu. Ma intalnesc cu niste prietene.
Ei, bine, domnii mei, daca exista vreun cuvant-cheie pe lume, "PRIETENE" este acela. Deodata, devinde fascinat. Se intoarce sarmant, cu o mana pe scaunul din fata. Aproape ca nu se mai uita la sosea, iar pe mine ma trece pipillica. De frica.
- Sii?? Fetele astea? Adica , vreau sa zic, asa o fi si pe lumea cealalta?
- Adica cum? zic eu, cu mana pe distonocalm.
- Pai adica, fetele tot cu fetele?
Pfffiu.
- Pai da. ...Femeile cu femeile si barbatii cu barbatii.
Tacere. Ori inceteaza cu dialogul, ori proceseaza vreun raspuns. Din doua una.
- Pai da, da' eu sunt lesbian !
Dumnezeule, din toate florile din lume, eu doar pe tine te-am ales?!
- Pai trebuie sa fiti femeie ca sa fiti lesbian, raspund politicos, sa-l instruiesc pentru alta data.
- Nu! Tipa nebunul intorcandu-se si mai periculos in spate, pentru a-mi aduce argumente forte. N-ai inteles !!! Mie imi plac femeile !

De unde am dedus ca...poate si eu, la randul meu, sunt homosexual. Mie placandu-mi barbatii.

4 comments:

Anonymous said...

da, e chiar fain postul..dupa ce ti s-a dus naiba toata munca de la drula si trebuie sa o iei de la cap:P, e reconfortant

dina said...

ma bucur ca pot fii alaturi de tine in momentele astea. :))

Anonymous said...

pentru toi cei carora le plac barbatii si nu sunt barbati, nr meu este 07453984209

P.S: alegerea blogului tau este o chestiune de product placement.

Anonymous said...

Foarte tare postul, ce dobitoc :)
Am dat intamplator de blogul tau si mi-a placut.

U're on my feedreader now :)