Friday, January 19, 2007

Caut impresar Bollywood.

Va voi nara in cele ce urmeaza o scurta intamplare, pe care, din neatentie, nu am tratat-o cu destul interes la momentul respectiv.

Se facea ca era seara. O seara racoroasa de toamna. Si se mai facea ca eram impreuna cu cateva foste colege de camin. Fete deosebite, pe onoarea mea. La o jumatate de ora din momentul in care am intrat in bar, ne-am si hotarat ce vrem sa bem: bere. Un black metal ma adormea, fara sa-mi dau seama, in timp ce ma pregateam sa-mi iau prima inghititura.
Ei bine, in chiar acest moment, un individ boem, duhnind a tutun, se apleaca asupra mesei, intinzand niste foi:
- Buna seara! Sunt Omul Dupa Care S-a Facut Filmul Filantropica! Sta. Asteapta. Noi - nici o reactie. Va rog sa cititi aceste epigrame si sa-mi spuneti daca v-au placut.
Epigramele erau scrise de mana , cu pixul, pe cateva foi ciufulite. Si atunci am avut revelatia ca tin in mana un manuscris. Manuscrisul Omului Dupa Care S-a Facut Filmul Filantropica. Si mi-am dat seama ca Coelho avea dreptate. Intr-adevar, intreg universul a lucrat pentru ca visul meu sa devina realitate. Deci uite ca se poate! Daca el este muza de film, eu de ce n-as incerca o mica cariera - nu la Hollywood - ca partea superioara a fizicului nu ma ajuta, dar poate, totusi, o Buftea, un Bollywood, cat sa arat si eu ce pot. Ca dupa aia, m-o remarca si pe mine cineva.
De aceea, m-am hotarat: caut impresar Bollywood.

1 comment:

Anonymous said...

Te-as ajuta cu drag, dar printre cunostintele mele in domeniu figureaza undeva, in subsolul clasamentului, un bucata impresar Boul*ud si mai sus cu cateva pozitii un subimpresar Bowlingwood,so don't count on me...